2011. november 18., péntek

Bogár motoros...

És már megint Golf, de már megint nem a saját motorjával. Ma megint bemutatok két érdekességet.

Az első egy Golf prototípus, nem is Golf-nak, csak Gol-nak nevezték. Azt is mondhatjuk, ez volt a Brazil Polo.

A bogár 1600-as léghűtéses motorját kapta meg,

Porsche stílusú turbina házzal, és dupla karburátorral.

A képen jól látszik, nem csak a motorja bogár, hanem a váltója is :)

Persze mindenféle egyéb biztonsági extrákkal felvértezve, mint a két körös fékrendszer, deformálódó kormányoszlop, biztonsági utascella, független kerék felfüggesztés.
Sokat szenvedett a VW mire elengedte a léghűtést, és a modernebb, gazdaságosabb soros vízhűtéses konstrukciók felé fordult.


Na de vannak akik annyira léghűtéses farmotor fanatikusok, hogy még egy valamire való hármas Golfot sem tudnak elképzelni léghűtés és farmotor nélkül.


Na de lássuk, mi is kell hozzá:
-Persze egy Golf Mk3 kaszni.

 -Pár őrült, akik addig faragják,



hogy aláfér az általam is nagyon kedvelt Typ III alváz, a brutál ültetés miatt persze keskenyített első híddal.


  -Persze, egy fasza dupla karbis bogár moci.

És kész is a nagy mű.


Mit is fűzhetnék hozzá? Flexre fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése