2011. november 7., hétfő

Útközben fotóztam...

Ide mindig érdemes visszatérni, folyamatosan frissül!

Ő tud kérni három és fél sört...

Mikulás csomag (a parkolásira gondolok) több célú felhasználása...

Éljenek a 3 kerekű autók :)

Retrós jövő? Avagy kísért a múlt!



Szóval én értem, hogy kevés a fűtés. De 2011-ben egy minőséginek mondott Toyota kocsitól remélem elvárható, hogy télen rendesen fűt, a tulajdonosától pedig elvárható, ha ezt nem teszi az autó, akkor szerelőhöz megy vele és megjavíttatja a linóleum barkács hűtőtakaró helyett.

És ez nem egyedi...

Kerék! pár? tároló...

A céges kocsit, a telep kapujában hagyta a sofőr...

A természet, és az autó is ki tud virágozni!
Rozsdavirág...

A zöldellő Opel...



Bogár földbe gyökerezve...

Moha és Páfrány...

Bécsben láttam Michael Knight-ot...

Na jó, a felső kép csak illusztráció, de ezeket már én fotóztam.


A fotó 2007-ben készült. Akkoriban idehaza, mi csak képen nézegettük a quadokat, majd később azon vitatkoztak a jogalkotók, hogy hogyan nem (vagy igen) kaphatnának rendszámot. Budapesttől 250Km-nyire, és ezer évre ez nem okozott gondot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése