2011. november 7., hétfő

Laza csávóknak, laza kormány!

Nemrég olvastam valahol, hogy bevezetik az indexet a nagyobb értékű autókon. És ma találkoztam az index nem használatánál is lazább vezetési élményt nyújtó lehetőséggel. Ez pedig a laza kormány. És igen, ez még mindig a családban fellelhető egyik jó kis kocsi, aminek ma reggelre aktivizálódott ezen funkciója.
Szóval üzemszerűen, ezt forgatja a sofőr. És ma reggel jött a telefon, hogy ha úgy is tudom mozgatni a kormányt, hogy nem csak balra-jobbra, és minden rögzítés a kormányállításban fixált, akkor az most baj?
Kis tanakodás után azt a választ bírtam mondani, nem nagyon értem, de biztos nem üzemszerű, látni szeretném a kocsit azonnal.
Autó megjött, kormány lötyög, én felnevet, majd gyorsan szétszerel.

 És igen, ez nem egy leszerelt arcú robot feje, hanem a kormány kerék belseje. Hát ez már nem az egy kűrt vezetékes bogár kormány közepe...

A nyíllal jelzett 1db anya, kézzel lecsavarható. Ez nem jó, szóval szerencse, hogy nem tekeredett le teljesen és nem vált az autó kormányozhatatlanná. A dolgot különben nem értem. Gyári szerelés, önzárós anya. Mindenesetre baj nem történt, szemrevételezés után a kormánykereket rögzítő anyát nyomatékra húztam, összeszereltem, és jó utat kívántam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése