2011. november 9., szerda

A mai nap, a kettes Golfoké...

Azt hiszem, ma két szélsőséget sikerült találnom. Egyik a trabi motoros Golf Mk2, a másik pedig a 2L, 16 szelep, turbó 380Le-s hátsókerék hajtású, farmotoros. Ez az építés, már közelebb áll hozzám.  Aki látott már ilyesmit alulról, annak a csővázat leszámítva minden a helyén. Ha kicsit feljebb kúszik a szem, jön is a kérdés. Mit keres egy hátfal a motor mögött?

Mit, mit?! Hiszen minden valamire való farmotor mögött van egy hátfal. Csak egy orrmotoros kocsitól ez kicsit szokatlan. Bár a farmotor sem teljesen helytálló, ez inkább egy félig közép, félig farmotoros kialakítás.


Gondolom a terv, egy ütős sportkocsi, ha nem versenyautó építése.


Nagyon szép munka. A BME Gépjármű tanszékén nyugodtan készíthetnének hasonló őrületeket, csak úgy erőfitogtatás okán a jövő autó tervezői.

Nem tudom, hogy a hátteret valaki figyeli e. Egy családi ház garázsa... Ha van ötlet, hozzáértés, szerszám, sufni szinten is lehet nem sufni tuningot létrehozni, bár az alkotni szó, jobban ráillik a késztermékre, ami még csak nem is végeredmény, hanem egyenesen a mű. Az én szememben mindenképpen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése