2011. november 9., szerda

VW GOLF 602

Ismerjük a Trabantot, én még kedvelem is, bár sosem birtokoltam. Golfom volt, bár az egyes, de a kettes is jó tuning alap. Ha már tuningolunk, akkor dögös kaszni, erős motor. Ez így néz ki Trabantból,
 és így néz ki Gofból.

És ma találkoztam a neten, egy Golf Trabant kombóval. Tuning Golf kaszni, szuper anti modern, és anti erős 26Le-s kétütemű Trabant motorral.
Az utastér, a Trabant féle spártai egyszerűség,

az autó elejében, a jellegzetesen német stílusú letisztított motortérben, egy  dizájnos Trabant motor.

Aztán találtam róla videót is...

Nálam tízes a gép. Bár sok hasznát nem látom, de a többi őrültségem között biztosan jól elférne.

Pár műszaki adat:
-kaszni: 1985-ös ötajtós Golf Mk2, East German “classic” stílusban.
-kerekek: Polírozott 17" Mercedes felnik, 165/40/17 gumival szerelve.
-motor: 595ccm, 2 henger, 2 ütem, 26Le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése