Ez egy hátsó fék távolról.
Hátsó fék közelebbről.
Igazán rosszul néz ki. Na jó, mondjuk azt, hogy teljesen elkopott!
Kerék lekerült, kezdődhet a szerelés!
Kézifékes féknyereghez, nem árt ha van dugattyú visszahajtó szerszám.
A kerékagyon a féktárcsa felfekvő felületének tisztítása fontos, a féktárcsa korrekt felfekvése miatt. Egyszerűbben, ha rozsdás marad, nagy eséllyel ütni fog a fék.
A különbséget zongorázni lehet.
Sokkal jobban néz ki. Az új az nem csak jobb, de szebb is :)
De nem csak hátul van fék a kocsin, jöhet az eleje...
Hoppá, egy kiszakadt féltengely gumi. Nyugi, meg lett csinálva. Ezt a sztorit, majd a féltengelynél fogom megírni, megérdemel egy külön bejegyzést. Itt most csak a fékre koncentrálok ;)
Kezdődhet a szétszerelés...
Ez is rozsdás...
Jöhet a drótkorong!
Kevés lett, valami durvábbra vágyik a drága...
A rozsdás felületet, fel kellett köszörülni, a tökéletes végeredmény érdekében.
Különbségek itt is vannak...
Elöl, nem kellettek a komoly célszerszámok, a dugattyút kézzel vissza lehetett nyomni.
És végre elöl is elkészültem.
Pár nap közlekedés után, szépen kezd összekopni a fék. Érezhetően jobban adagolható, és egyáltalán nem üt a fékpedál. Azt hiszem télen a jó fék egy jó téli gumival, verhetetlen páros :)
Panel Paint Perth|Panel Paint Perth
VálaszTörlésaudi panel beater